Project Description

Rådgivning til EdTech’s omkring skalering, evaluering og brugerrejse analyse: Hvordan kommer man som lille eller mellemstor EdTech igennem denne kaotiske tid, klogere på nye og gamle brugere. Med en skarpere ide om hvordan netop ens egen løsning understøtter læring i en tid hvor alt er digitalt.

Rådgivning til uddannelsesinstitutioner omkring digital footprint analyse: Analyse af studerende og underviseres brug af onlineværktøjer. Digital footprint mapping og Learning Analytics er vigtige værktøjer i denne tid, for at uddannelsesinstitution bedst muligt understøtter denne omstillingsproces. Herigennem sikres også et datagrundlag, så der på bagkanten kan ses tilbage, og evalueres på et oplyst grundlag.

Da MomentED stadig er i det man i gamerverdenen vil kalde ’early-alpha’. Sker den primære kontakt gennem denne formular (link: https://forms.gle/vH2KB1NsASE2VBUj9). Her melder du ind med en problemstilling og kontaktoplysninger, så vender vi tilbage hurtigst muligt.